iDEAL Technische Ondersteuning

iDEAL Technische Ondersteuning

Heeft u vragen over de installatie's/configuratie's van onze plug-ins? Mocht het blijken dat u toch te weinig kennis bezit van FTP, PHP, MySQL of HTACCESS? Dan kunt u dergelijke zaken altijd voorleggen. 

Wij kunnen u namelijk via de volgende mogelijkheden ondersteuning bieden:
Telefonisch support | E-mail support | Desgewenst meekijken of installatie correct verloopt.

 

STEL EEN VRAAG

Kosten:
GRATIS voor algemene vragen per e-mail/telefoon.
EUR 75,00 excl. BTW, voor het nalopen van een installatie bij problemen (no cure no pay)*

Postcode iDEAL 
en Rabo OmniKassa zorgen ervoor dat hun klanten korting kunnen krijgen op het installatie tarief.
Hun klanten kunnen deze service afnemen voor € 50,- excl. BTW.

*Mocht de fout onverhoopt aan de plug-in liggen (en niet bij de persoon die de plug-in verkeerd heeft geinstalleerd),
lossen we dit uiteraard kosteloos voor u op.

 

WAT HOUDT technische ondersteuning IN?

- Hulp bij het integreren van betaalmethodes;

- Hulp bij het toevoegen van extra betaalmethodes;

- Geven advies over implementaties;

- Adviseren over de mogelijkheden en beperkingen van PSP's;

- Staan desgewenst bij met intergratie;

- Oplossen van problemen met betrekking tot foutmeldingen

 

EN WAT DOEN WIJ NÍET?

- Uitleg geven over de werking van webshops;

- Aanpassingen in webshops en/of de checkoutprocedures hiervan;

- Het stijlen/vormgeven/aanpassen van eventuele teksten/afbeeldingen

*TIP voor de Maatwerk PLUGIN: Vaak is de maker van het software pakket er bij gebaat dat deze zo veel mogelijk betaalsystemen ondersteund. Mogelijk kunt u met hun een overeenkomst sluiten zodat zij (een deel van) de kosten op zich nemen. We sturen echter de factuur altijd naar de aanvrager voor afhandeling van de totale kosten.

 

Installatie-CONTROLE AANVRAGEN?

klikhier


 
UW IDEAL IMPLEMENTATIE SEPA PROOF MAKEN?