iDEAL Checkout wordt PayoCity  voor details klik hier
iDEAL Checkout wordt PayoCity  voor details klik hier

BELANGRIJK: Ervaart u problemen met uitgevoerde betalingen en/of de status hiervan?
Neemt u dan contact op met uw Bank of Betaalprovider. Voor meer informatie, klik: hier.

Mogelijke fraude iDEAL

Mogelijke fraude iDEAL?

In de afgelopen weken/maanden nemen meer en meer mensen contact met iDEAL-Checkout op over inzicht in mogelijke frauduleuse betalingen. Om te beginnnen. Wij kunnen u hierbij helaas NIET helpen. Veelal, staat er bij een transactie, de omschrijving: "Checkout.com via ING bank". Wij kunnen deze betalingen niet inzien of terugboeken. U zal contact op moeten nemen met Checkout.com en NIET met iDEAL-Checkout. iDEAL-Checkout is een software bedrijf en ontwikkelen technische integraties van betaalmogelijkheden. Wij handelen GEEN betalingen af.

 

 

Bij wie moet u zijn?

Voor het inzien van de betalingen of het assisteren hiermee zou u contact moeten opnemen met de betaalprovider welke de betaling heeft gefaciliteerd. Dit kan bijvoorbeeld zijn: Checkout.com, ING bank, ABN Amro, Rabobank, Sisow, Mollie, Targetpay, Cashflows, Online Paymentplatform etc.


In het geval van "Checkout.com via ING" kunt u het beste hen bereiken via hun support pagina https://www.checkout.com/contact-us, u kunt hen tevens bereiken op het e-mailadres "support@checkout.com".

Of leg de klacht neer bij Currence op mailadres: info@currence.nl


Wat is belangrijkte?

Om de partijen zo goed mogelijk te helpen is het van belang dat u goed omschrijft bij wie u een betaling heeft gedaan, via welke website/url en wat precies de bank is waarmee u heeft betaalt.


Onbekende betaling of transactie?

Komt de betaling/transactie u niet bekend voor of heeft u nooit de betaling/transactie gedaan, dan adviseren we om meteen uw bank te bellen en contact op te nemen met de Politie.


Komt u er nog niet uit?

Als u er nog niet uit komt of u heeft vragen, kunt altijd met ons contact opnemen via email of telefoon, wij leggen het u graag uit waar u WEL moet zijn..

Telefonisch +31(0)522 746 060: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur
E-mail support@ideal-checkout.nl*: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur

Telefonisch +31(0)522 746 060: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur
E-mail support@ideal-checkout.nl*: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur



Dan nog even het sociale aspect :-)

Daar wij begrijpen dat het heel vervelend is dat u slachtoffer bent geworden van mogelijke fraude, willen wij u er nogmaals op wijzen dat wij als partij hier niets mee van doen hebben. Wij verzoeken u dan ook, dat als u contact opneemt, u zich vriendelijk en netjes gedraagt richting onze medewerkers.

Telefonisch +31(0)522 746 060: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur
E-mail support@ideal-checkout.nl*: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00