iDEAL Checkout wordt PayoCity  voor details klik hier
iDEAL Checkout wordt PayoCity  voor details klik hier

BELANGRIJK: Ervaart u problemen met uitgevoerde betalingen en/of de status hiervan?
Neemt u dan contact op met uw Bank of Betaalprovider. Voor meer informatie, klik: hier.

FAQ specifiek voor Smart Pay

Authenticatie errors

Hieronder staat een overzicht van de meest voorkomende authenticatie error codes bij het starten van een transactie icm de Smart Pay.

  • 5001: Het order verzoek is afgekeurd ivm een foutieve accesstoken. Deze is mogelijk verlopen of incorrect ontvangen. Wij kunnen deze uiteraard voor u controleren, echter kan het ook te maken hebben met een inactief account. Om hiervan zeker te zijn, adviseren wij eerst de Rabo Smart Pay te bellen op: 030 – 213 13 11

Was dit nuttige informatie?
247 bezoekers vinden dit nuttig.
iDEAL Checkout
F.A.Q.

iDEAL Checkout
F.A.Q.

Snel antwoord op vele vraagstukken en problemen.

 
iDEAL Installatie
Service

iDEAL Installatie
Service

Als u geen verstand heeft van codetaal kunnen wij uw plug-in of script installeren.

 
Technische 
Ondersteuning

Technische
Ondersteuning

Heeft u vragen over de installatie's/configuratie's van onze plug-ins?