iDEAL Checkout wordt PayoCity  voor details klik hier
iDEAL Checkout wordt PayoCity  voor details klik hier

BELANGRIJK: Ervaart u problemen met uitgevoerde betalingen en/of de status hiervan?
Neemt u dan contact op met uw Bank of Betaalprovider. Voor meer informatie, klik: hier.

FAQ: Problemen TESTEN plugin

Betalings e-mail wordt niet verstuurd

Wanneer de status niet wordt bijgewerkt kan dit meerdere oorzaken hebben:

  • Er wordt na een betaling bij sommige pakketten een response URL aangeroepen. Deze zal de status bijwerken en eventueel mails versturen bij terugkomst van het webshoppakket. Als deze niet werkt, kan het voorkomen dat er een FIREWALL aanstaat die het betreffende IP-adres van de PSP blokkeert, waardoor het signaal niet verder komt. Whitelist het IP-adres van de betreffende PSP.
  • Er kan na een betaling een FATAL ERROR optreden, bekijk in de logs ( ../idealcheckout/temp/)  of hier log-bestanden zijn aangemaakt.
  • Uw PSP heeft geen betrouwbare terugkoppeling. Neem contact op met de betreffende PSP om te vragen wat de mogelijkheden zijn.
  • De e-mail configuratie is niet ingesteld, configureer deze in ../idealcheckout/(betaalmethode).php.
Was dit nuttige informatie?
571 bezoekers vinden dit nuttig.
iDEAL Checkout
F.A.Q.

iDEAL Checkout
F.A.Q.

Snel antwoord op vele vraagstukken en problemen.

 
iDEAL Installatie
Service

iDEAL Installatie
Service

Als u geen verstand heeft van codetaal kunnen wij uw plug-in of script installeren.

 
Technische 
Ondersteuning

Technische
Ondersteuning

Heeft u vragen over de installatie's/configuratie's van onze plug-ins?